چرا بهونه میاری......


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 8 آذر 1391
بازدید : 306
نویسنده : Vaezi1992

 

چرا بهونه میاری,واسه جدایی از دلم// اسون نبوده داشتنت,اسون نمیدمت گلم

نذار واسه جداییمون, دلت بهونه بیاره// اگه میخای جدا بشی ,اینم خودش راهی داره

بیخودی دعوا کن باهام,همش بکن بگو مگو//هرچی تو خونست بشکنو ,هرچی بدم میاد بگو

وقتی خاستم اروم بشم ,پا روی غیرتم بذار//فکر منو اصلا نکن,زجرم بده دیوونه وار

وقتی میگم حق با توء, بیشتر باهام لجبازی کن//وقتی که تسلیمت شدم ,دوباره از نو بازی کن

حتما میام کنار تو, دست روی شونت میذارم///دستمو پس بزن به من, بگو که تنهات بذارم

شاید برم کنار در, نذارمت که رد بشی///اونطوری مجبورت کنم, از روی نعشم رد بشی

یاشایدم که اخرش ,به عادت بچگیا//کفشاتو قایم بکنم, نری به این سادگیا

اما بازم تو میریو, میبینی نقشه تم گرفت//من موندمو گلایه هام ,که باز دعاهام نگرفت

راستی فقط میخای بری, یکمی اروم تر برو//همین واسه من بسته که ,بیشتر نگاه کنم تورو

 

 ببین چی به سرم اومد که روزام مثل شب تارهههههههههههه

 

نمیدونم از کجا بود

نمیدونم به کجا رفت

همش از خودم میپرسم که چرا رفت؟اون کجا رفت

آخه اون بود همه دنیام

 





:: موضوعات مرتبط: نوشته های عاشقانه , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
m.m در تاریخ : 1391/9/19/0 - - گفته است :
جالب بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جهت دنبال کردن اینستاگرام بنده با آمار بیش از 20k آدرس زیر را در اینستاگرام وارد کنید با تشکر vaezi1992@
به وبلاگ من خوش آمدید

آیا از وبلاگ و مطالب راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب گرد هميشه بيدار و آدرس vaezi1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 12589
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 ابزار پرش به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com